marți, 18 septembrie 2012

Fantana cu cumpana

In departare, dincolo de gard, in curtea vecinului, se poate observa ceva pe cale de disparitie. Este vorba despre o fantana cu cumpana. Nici nu stiam ca se numeste asa. Mi-a zis mamaia, cand am intrebat-o "ce e lemnul ala de la fantana (vecinilor) ?" :)). Ma asteptam la o denumire mai ciudata :)). Mi-a mai zis c-am avut si noi asa ceva (cumpana) la fantana, insa nu m-am nascut suficient de devreme incat sa o pozez si pe ea :)). Cumpana noastra a fost inlocuita cu un scripete, apoi si acesta si-a pierdut utilitatea, pentru ca de mai multi ani avem capac pe fantana, si scoatem apa la suprafata cu ajutorul unui hidrofor. Am un vis, sa-mi fac o casuta, o cabanuta, doar a mea, undeva in apropiere de o apa. Printre alte lucruri pe care le doresc in respectiva ograda, de acum inainte imi doresc si o fantana din aceasta, cu cumpana ;)) 


Una din pozele mai reusite facute cu SMENA 8M. Alte poze facute cu acest aparat, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu