marți, 18 septembrie 2012

Poze cu Smena 8M

S-a terminat si cu acest moft. Sunt cam dezamagit. Multe cadre n-au iesit deloc, altele foarte prost :)). Ceea ce inteleg este ca ai nevoie de lumina, de soare, daca vrei sa faci poze c-o asemenea antichitate. Iata cateva poze din joaca mea de weekendul trecut.

Un pepenas

Alt pepenas

In departare, plantatia mea de trestie :)), una din comorile din gradina.

Aceeasi comoara de mai sus, intr-o varianta pare-se mai buna.

Acelasi alt pepenas :))

O privire de ansamblu asupra curtii mele de la tara.

 Ardei copt, pe jarul ramas de la focul pentru tuica :))

De poza asta imi pare cel mai rau ca n-a iesit mai bine. E minunata planta asta, despre care habar n-am cum se numeste, dar e faina rau :))

Lamaiul meu, despre care nu sunt convins ca e lamai :)). In precedenta postare despre el, va aratam ca i-a mai crescut o frunzulita (cea din varf). Acum frunzulita aproape ca s-a facut frunza, aproape le-a egalat pe celelalte doua de sus. Si din cate observ, ca-l am chiar acum langa mine, inca una e pe cale sa se nasca ;)).

Tot el, little lemon tree.

 Neonul din bucatarie :))

O alta comoara de la tara. Nu prea se intelege, dar va spun eu. Este vorba de un bradut.

 Si-n incheiere, putina esenta romaneasca :)). 
 

In plus, mai am inca doua poze facute cu aparatul asta, pe care le puteti vedea in articole separate. Una este cu o instalatie de facut tuica, iar cealalta cu o fantana cu cumpana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu