miercuri, 12 septembrie 2012

Visare intru vizualizare

toamna se numara bobocii :))

Visand catre o zi de toamna. Cea mai buna zi de toamna a acestui an. La fel de buna precum o zi ploioasa de toamna. Aceasta este fara ploaie, ba chiar are ceva caldura in ea, cel putin figurativa. Uite despre ce e vorba. Ne vom teleporta intr-una din zilele in care mai putin inseamna mai mult (less is more). E despre mine. E dupa-amiaza, spre seara. E momentul zilei in care trebuie sa merg acasa. Si totusi, nu. Inainte de asta, ma duc in parc. Preferabil unul cu multi oameni. Vreau sa am un fundal viu, si totodata impersonal. Imi cumpar un pachet de tigari si-o bricheta, intr-un mod in care n-am mai facut-o niciodata. Si-o bere cu lamaie, sau fara alcool. Sau cu. Sau o apa plata, in acelasi mod inedit. Scapar chibritul imaginar (pentru ca am de fapt o bricheta, remember?) si-mi aprind o tigara. Ma asez pe o banca si-mi dau un moment de relaxare. Il merit. Imi spun c-o sa fie bine... Ma uit putin la oameni, si cam atat... sau poate nu, cine stie ?!?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu