duminică, 23 septembrie 2012

X Factor - prima runda

Tocmai s-a terminat prima editie din noul X Factor. Impresiile mele sunt urmatoarele : 

Mi-a placut tipul cu feeling good, desi a cam exagerat cu privirea aia de mascul feroce :))
Mai stiti ca anul trecut a venit la X Factor (totusi nu sunt sigur, posibil sa fi fost la Romanii au talent daca nu la X Factor) o tanara doamna care spunea ca muzica si scrisul sunt viata ei, dar cu toate astea canta groaznic si era necunoscuta desi scrisese 30 de romane :)) ? Ei bine, it also comes in male :)), cum spune reclama asta :)). Tipul zicea ca-si doreste prietena. Ar trebui s-o caute pe domnita de anul trecut, ar avea destule lucruri in comun :)). 
Mai departe e de bine. Tipul cu Puccini (singurul care a cantat opera) a fost senzational. O sa presupun ca Cheloo l-a considerat gay pe tip. In cazul in care ar fi adevarata presupunerea lui, presupun si eu ceva referitor la faza in care si-a pus mana la ochi si i-a zis da. Cred ca si-a zis in sinea lui asta : "Nu pot sa cred ca-i dau da unui gay !" :)) Se spune ca fiecare barbat are si o parte feminina si ca fiecare femeie are si o parte masculina. Cred ca Cheloo a fost putin deranjat de baietii cu partea feminina ceva mai dezvoltata :)). Nu pot sa zic ca-i aprob atitudinea, dar nici nu m-a deranjat ;)).
Tipul nevazator a fost senzational. Sa-l ajute Dumnezeu sa reuseasca sa-si faca vocea foarte cunoscuta si sa castige cu ea un confort material pentru el si familia lui, pentru ca merita. Referitor la plansul lui Bitman : Nu frate, plansul cu nonsalanta (nu stiu daca e tocmai cuvantul potrivit) nu e ok. Sa plangi fara pic de instinct de a-ti sterge si ascunde lacrimile nu e barbatesc. Deloc.  Absolut deloc. Si baietii plang cateodata, dar plang cand nu-i vede nimenea, remember, Danute ? Melodia ta. Am o teorie referitor la tipul asta de plans. Doar fetele (fetele si Dan Bitman) sunt capabile de asa ceva, pentru ca ele plang de regula in genul "OMG, my world is crushing" :)).
Sa mergem si mai departe. Domnisoara despre care Cheloo a spus ca a venit cu cel mai bun rap a fost minunata, atat din punct de vedere muzical, cat si ca prezenta fizica.
Desi juriul a conchis la trei de nu pentru fata cu imnul Romaniei si Simply the best, mie mi-a placut teribil de mult ;)). 
Ghicitoare : Cum de a ratat Cata Bote si Next top model pe fata asta cu un chip ataat, ataat de expresiv si un par minunant ? A, mi-am amintit, nu vrea ea sa fie model. Daca ai vazut show-ul, cu siguranta ti-ai at seama despre cine vorbesc. Daca nu, mai ia un indiciu : I'll never forget you... You Know what ? Me neither :d.
Desi au luat trei de da, fata si (mai ales) baiatul cu need you now nu m-au impresionat deloc.

Cam atat, per total a fost un show fain ;)) Sper sa-l pot vedea si pe urmatorul.

ps: intr-o zi am sa-ncerc si eu varza a la Cluj :))


2 comentarii:

  1. Varza a la Cluj este un deliciu.
    Noroc cu tine, ca aflu si eu ce s-a intamplat la X Factor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam :) insa cel mai bine e sa vezi cu ochii tai, ca nu se compara :p

      Ștergere