duminică, 23 septembrie 2012

X Factor revine



Asteptarea va lua sfarsit in cateva ore, intrucat astazi, de la orele 20:30, se da startul unui nou sezon de X Factor. De-abia astept ! De-abia mai ales sa-l vad pe Cheloo de la Parazitii in postura de jurat. Echipa juratilor este completata de Delia Matache si Dan Bitman de la Holograf. 
Antena 1 ne promite ca vom rade, vom plange, ni se va face pielea de gaina si vom simti un amalgam de emotii. Amalgam :)), imi place asta, doar am si eu unul aici, din care citesti chiar acum :)):P. Si pentru ca aproape totul se reduce la bani, inchei prin a va spune despre premiul pus la bataie. E colosal , 200.000 de euro, oferit de firma aia de gume care incepe cu O ;)) Ce va fi si cum va fi, vom vedea in scurt timp ! Nu ratati, sigur va fi destul de fain ;))

sursa foto


2 comentarii:

  1. Am ratat startul, dar saptamana asta sper sa fiu pe faza, macar de dragul lui Cheloo. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu tot mai mult de dragul lui cheloo ma uit :)) insa asteptarea lui a fost putin over-rated :d

      Ștergere