joi, 25 octombrie 2012

Hai la multi ani ! :)) Hai treaca de la mn :))

Acum ceva vreme i-am dat like Adreei Raicu pe facebook, asa ca urmaresc ce mai zice si ce mai face de ochii lumii. Astazi a postat ca se bucura ca Regele Mihai a implinit 91 de ani. Sa fiu sincer, pe mine m-a durut in cot azi de dimineata cand eram in masina, in drum spre balta, si am auzit la radio  de aniversarea Regelui :)).  Am fost asa, fara reactie, ca atunci cand l-am intalnit pe Alex Velea intr-o benzinarie din orasul meu. Am trecut pe langa el, l-am privit scurt, ca pe orice om, apoi mi-am vazut de ale mele :)) Ca tot veni vorba de Velea, imi place tare mult noua lui colaborare cu Smiley si Don Baxter :)

Un comentariu:

  1. Si pe mine m-a lasat rece ziua regelui, dar din bun simt fata de un blogger care il ridica in slavi, i-am urat si eu un scurt "La multi ani"!

    RăspundețiȘtergere