vineri, 26 octombrie 2012

mare inventie rozmarinul asta :))

Inainte sa descopar rozmarinul (incercandu-l), condimentul meu preferat era oregano, pe care l-am descoperit la masa unui prieten, a carui prietena gateste foarte fain, ajutata si de el, sa recunoastem :)). Dar acum oregano e pe locul doi, caci rozmarinul e mult, mult mai fain :)). Azi am mancat aceeasi treaba ca si  prima oara, cu mentiunea ca de data asta a fost facut cu piept de pui ;)). Imi place tare mult aroma, si imi place ca patrunde foarte tare atat in carne, cat si in cartofi. Cred ca rozmarinul e condimentul ideal pentru cartofi, impreuna cu sare si un praf de piper negru :).

2 comentarii:

  1. As incerca sa imi mai cumpar un ghiveci cu rozmarin, poate prima data am avut ghinion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incercarea moarte n-are :) cumpara si incearca sa il ingrijesti mai bine, daca gasesti informatii in acest sens ;))

      Ștergere