luni, 3 decembrie 2012

sa fac bine, sa nu fie rau :))

Nu stiu de ce, dar m-a cuprins dorul sa scriu de la o tastatura veche, prafuita, pe alocuri defecta, aruncata pe  bara, undeva intre sifonier si peretele cu fereastra camerei mele. Tastatura asta ma indeamna la calm, pentru ca daca ma grabesc, ma penalizeaza dand rateuri. Asa ca vom scrie cu calm, despre habar n-am ce. Dor. Mi-e dor de unele persoane, dar nu am puterea sa le aduc aproape. Lipsa de initiativa, asa ii zic zic eu acestui scurt circuit de-al meu. 
Frig. Azi a fost frig, un frig comparabil cu pustietatea sufletului meu. Acum ploua, dar calm, si se aude mai bine decat orice. Ti-am mai zis eu ca sunetul ploii e cea mai tare melodie de pe pamant.
Desi cand am vazut leapsa vienelei mi-am zis ca nu-s in stare s-o fac, pentru ca n-am ce sa scriu, ma razgandesc acum, si dau apa la moara (ar fi fost fain sa-mi pot aprinde si-o tigara). Scuze pentru tonul plumburiu, dar asa sunt eu acum. Insa calm, gata sa imbratisez dezastrul. Sa-i dam drumul : 

1. Care sarbatoare va place cel mai mult ? 

N-are rost sa va mai dau variantele de raspuns, pentru ca nu imi place in mod special niciuna. Nu-mi plac sarbatorile, nici macar ziua mea.

2. Enumerati  3 activitati preferate de sarbatori ? 

Cred ca putin timp liber ar fi destul de fain, undeva langa o soba calda, cu ceva tigari, bautura buna si cateva carti. Undeva, doar eu cu mine. 

3. Ce cadouri va place sa oferiti celor dragi ? Ce cadouri ati alege de pe site-ul Giftland si cui le-ati oferi ? 

Nu prea ofer cadouri, nici macar celor dragi. Insa anul asta as vrea sa schimb treaba asta. Sper sa nu uit. Cat despre Giftland, n-am chef sa-l vizitez chiar acum. A, chiar ma gandeam de curand, referitor la cadouri, ca mi-ar placea sa ofer cadou, pe mine. Adica nu pe mine la propriu :)), ci lucruri care mie imi plac si le apreciez. Lucruri precum o carte, un vin bun, poate o scrisoare scrisa de mana, catre destinatarul cadoului, cu ganduri frumoase.

4. Unde va place sa petreceti Craciunul ? Dar Revelionul ?  

Craciunul acasa, Revelionul oriunde altundeva decat acasa :))

5. Ce e wishlistul vostru in aceasta iarna ? 

Sa reusesc si in acest an sa nu raman acasa de Revelion. Poate sa ajung un pic la mare, pe timp de iarna. Sa-mi gasesc repede un loc de munca, indiferent de natura lui, daca voi fi concediat. Sa fac bine, sa nu fie rau :))

Si uite c-am incheiat-o totusi, cu zambetul pe buze :)). Noapte buna, luna ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu