miercuri, 12 septembrie 2012

Lumia 920



Sunt mare fan al gamei Lumia de la Nokia. Daca mi-as permite un smartphone scump, probabil ca pe acesta l-as alege. Inca nu se stie ce pret va avea, dar probabil ca va fi scump:)). Imi place foarte mult design-ul exterior. In plus, mi se mai pare foarte interesant la acest telefon faptul ca se va incarca fara nici un fel de mufare, adica wireless, doar prin asezarea telefonului deasupra dispozitivului de incarcare. Se vede pe finalul clipului despre ce e vorba. Pe langa asta, cei de la Nokia se lauda ca vin cu o noua tehnologie foto mai buna chiar si decat cea a DSLR-urilor. Pureview se numeste. N-are rost sa va dau eu detalii. Daca le vreti, sunt convins ca le veti gasi pe multitudinea de site-uri de profil, unde puteti intra fara probleme daca v-am starnit interesul ;)).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu