marți, 4 decembrie 2012

some words & sounds, via Vocea Romaniei

Propun sa incep cu ce nu mi-a placut, ca sa putem incheia ziua cu zambetul pe buze. Asa facem. Pai, singura chestie naspa de la Vocea Romaniei, dupa parerea mea, este Nicoleta Luciu, daca iti vine sa crezi :)) E asa de slaba, si are niste silicoane (sau tate, sau sani, cum preferi :)).) ataat de mari...ihh, total inestestic. Si aduce atat de mult cu Bianca (Dragusanu, care alta !?), dandu-mi aceeasi impresie ca-i din plastic si carton. A, si silicon :)).

La fel ca la X-Factor, si la Vocea Romaniei exista niste invitati speciali, care vin sa ne cante si sa ne incante :). Invitatii speciali din aceasta editie au fost baietii de la Blue. Frumoasa supriza ! Desi au cantat sorry seems to be the hardest word sau cam asa ceva si inca o piesa noua, mie cel mai mult imi place tot one love.
Stiti care e problema cu freza lui Smiley ? Pai, ca este a lui Smiley frate ! :)) Freza in cauza este ataat de a lui, incat la oricine as observa-o, inevitabil imi zic : "uite-l si pe asta, incearca sa-l copieze pe Smiley" :))
Mai departe, tot ce pot sa fac e sa recunosc ca mi-am notat piesele care mi-au placut, total aiurea. Pentru ca din cautarile mele, n-am gasit nicio piesa. In schimb, am regasit o melodie a unui artist grozav, c-o tolba plina ochi de super-melodii. Noapte buna, te las cu ingerii :p


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu