miercuri, 5 decembrie 2012

vanilla twilight


Mosul, cel mic, Nicolae, e pe vine. Nicolae sau Niculaie ? Nu stiu :-? Conteaza prea mult ? As zice ca nu, din moment ce sunt 100% sigur ca ati inteles la ce ma refer, atata timp cat sunteti romani. Mosul nu cred c-o sa vina si la mine, dar e ok, nu ma deranjeaza ;)) Nu mai cred de mult in legenda lui, si sa ma prefac, nu prea imi place, sau cel putin nu fara un motiv intemeiat. Ma gandeam mai devreme ca trebuie sa fie foarte frumos pentru cei care au copii mici, sa-i vada fericiti in zilele de genul asta si sa se hraneasca si ei putin, cu magia entuziasmului lor. Incerc sa-mi amintesc si eu ceva frumos cu Mos Nicolae sau Mos Craciun, dar nu stiu, nu prea reusesc. Nu ca n-ar fi fost, ca ei au venit, cand cu dulciuri, cand cu haine, cand cu jucarii, dar nu am asa o amintire memorabila, precum asta cu bicicleta, de exemplu. Si apropo de asta, planul meu s-a dus de mult pe apa sambetei ; am facut banii de bicicleta, dar nu prea am chef sa-i cheltui in acest mod. Dar asta si pentru ca s-a stricat vremea, si daca mi-as cumpara-o acum, nu as putea sa ma bucur de ea pe deplin.
Revenind la Mos Nicolae, daca el ar exista pe bune, m-ar aranja tare bine daca mi-ar lasa in ghete un aparat foto sau o tableta :)) Dar stim amandoi ca asta nu se va intampla :d Noapte buna ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu