marți, 25 septembrie 2012

obosit

Crede-ma, e greu sa stai si degeaba 12 ore. Sau poate imi e mie asa greu, din cauza ca n-am mai trecut prin asa ceva. Dar in orice caz, azi am tras cateva foloase, spre deosebire de ieri cand realmente am stat 8 ore degeaba, ceea ce a fost mult mai groaznic, desi in acest moment sub mai obosit decat ieri. Ma dor picioarele,  talpile in special, si spatele. Dar e ok, mi-am asigurat un somn excelent :)) si-n plus am tras si cateva foloase, dupa cum ziceam. Am observat cum se comporta un sef cu muncitorii, cum sunt muncitorii, cum sunt sefii cei mari. Mi-a suras ideea de contact permanent cu oamenii mult mai mult decat ideea statului la birou, desi la birou ai fi scutit de regula de un program prelungit, pentru ca programul nu ar avea atatia si atatia factori influentabili care apar pe teren.  Ca si concluzie finala, obositor dar interesant. Chiar mi-ar placea sa reusesc si sa nu mai incerc vreo alta reprofilare sau ceva. I'm done, ne mai auzim si maine, sper :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu