marți, 25 septembrie 2012

Coperti pentru cel mai cunoscut caiet virtual


Vrei sa-ti tragi o coperta super-smechera la profilul de facebook ? Sau poate vrei una cu ceva infuzie de cultura, care pe langa un fundal peisagistic interesant, sa transmita si un mesaj, unul care sa te reprezinte. Sau poate un mesaj amuzant, sau poate o coperta cu sportivul tau preferat, sau poate masina ta preferata, sau poate cu o fata frumoasa reprezentand idealul pe care il cauti in viitoarea ta iubita :p Toate acestea si chiar mai mult de atat, le gasesti acum pe facebookcovers.info, un site specializat pe coperti de facebook. Stii ce inseamna faptul ca ei fac doar asta ? Inseamna ca sunt buni si ca vei gasi lucruri speciale la ei. Pentru ca cel mai bun lucru il vei gasi la cel care practica doar acel lucru, pentru ca asa se defineste procesul de perfectionare. Niciun lucru n-a fost nascut perfect, ci a trecut printr-un stadiu de continua imbunatatire, de la creatorii lui care s-au ocupat numai de el ;)). Mie cel mai mult imi place aceasta, dar momentan tin destul de mult la actuala mea coperta, pentru ca imi aminteste de vechiul aparat foto, cu care am facut poza. Dar atunci cand va veni vremea unei schimbari de coperta, cu siguranta voi lua in calcul si numeroasele variante foarte faine de pe  site-ul pe care tocmai vi l-am prezentat. Intra si tu, nu musca :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu