marți, 23 octombrie 2012

rozmarin :)

In aceasta seara am incercat pentru prima data rozmarinul. Aveam de mult intentia asta, deoarece tot vedeam pe la tv retete foarte interesante, in care condimentul principal era rozmarinul, si ma facea tare curios :)). L-am incercat in aceasta prima data, intr-un sos la cuptor, de pui cu cartofi. Mi-a placut foarte mult, si acum chiar imi doresc un ghiveci cu rozmarin, din care sa rup cate o cracuta cand am nevoie, cum am vazut tot pe la tv, bata-l vina de tv :)). Va las cu imaginea cinei mele, care a fost realmente delicioasa :)


2 comentarii:

  1. Am simtit gustul rozmarinului in Italia, mi-a placut mult si mi-am cumparat de la noi un ghiveci, cu gandul sa pun si eu la fripturi. Dar nu i-a mers bine si l-am pierdut repede.
    Mult mai mult imi place aroma de salvie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca n-am incercat salvie in mancare :D un ghiveci de rozmarin imi doresc si eu ;))

      Ștergere